42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

Heti krónika

2007.12.10. 11:41 | Hexce | Szólj hozzá!

Na kezdek belassulni, mint igy álltlába december felé, ami ugye a bloggon is meglátszik.
Hétfőn sikerült jól megfáznom magamat, köszönhetően az essős időnek, mert ilyenkor nem viselhető a maszkom, elázik azt nem légátereztő. Szóval két pofára nyeltem a hideg levegőt amit keddre már meg is éreztem.
Szerdán milli után, bóbita lakásavató, majd kicsit ittasan, és jól lakva haza. A félreértések elkerülése véget, márt kiskorom óta nem tudják belém tömni a főt zöltségeket, úgyhogy nem kötözködöm, amikor nem kérem. De a csirkecomb, amit egyébként szintén nem nagyon szoktam megenni, jó volt!!!
Csütörtökön kiállítás megnyitó az Benczur-házban.  Ahol megint állítólag kötekedtem, de nem, sajna nem ismerem fel ki melyik képet csinálta, föleg amikor alig látok ki a fejemből a takony miatt. A meghívóra sikerült elcsábítanom J-t is, valszijnelg azért mert éppen kellet nekije tőlem valami, kellően zavarba voltam, kellően hülyén viselkedtem ahogy azt kell. megnyitó után még volt egy kis kocsmázás, majd hazafelé bicikli tolós beszélgeztőzés, amiről többet nem irok, mert megigértem.
Pénteken zombi üzemmód, két nap alatt sikerült hat órát aludnom, plusz másnap, plusz láz, igy rövid öt óra munka után elmentem haza és kivettem magamank az egész hétvégét.
Volt kis bevásárlás, meg rendrakás, de nagyából csak döglés az ágyban, vagy a televizor elött. Megnéztem, hogy hős emberek megfurják a földet, hogy újra elindíthassák, meg hogy mekorra zürt kavarhat egy szőke csaj, ráadásul észre se veszi, csak bánatosan néz folyamatosan. Meg hogy hogyan kínozzák halálra az emberfiát, ami annyira nyomasztó. és semmiféle magasztos dolog nem volt benne. Akkor inkább 100x a JSC.

Címkék: vélemény kedvesnaplóm

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr28258957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása