42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

Hexce ir a Andalúcia (Hexce menni Andaluziába), 9

2007.11.14. 11:48 | Hexce | Szólj hozzá!

10.21 Tarifa

Na itt vagyok Tarifa-ba. Hát elég punnyadós, gondolom aki nincs a hostel-ben az a parton van valahol. Lesétáltam én is egy picit oda, semmi esztra, csak homok meg ilyenek. Balra a Földközi tenger, jobbra az Atlanti óceán. Ez itt európa legdélebbi pontja, szemben meg látszik Afrika, mert ugye itt a legszűkebb a Gibraltári-szoros. Most nem tudom mit fogok csinálni itten, mert elégé szeles, állítólag, itt mindig fúj és nem is kicsit, szóval a wind vagy kite surf-özni szeretnél gyere ide, ha strandolni, hááát, mondjuk nyáron a 40 fokba biztos nem zavar annyira a szél.
Egyébként ki lehetet volna még menni bálnát nézni a szorosba, de mivel a szezonnak vége ők is bezártak.
Próbáltam bérelni egy bringát, de a kölcsönző zárva volt, vasárnap van ugye. holnap mégegyszer megpróbálom, azt eltekerek Gilbaltár felé kb. 30km innen.
Idefelé a busz átjött Algecerias-on, hát ilyen nyomronc egy várost még nem láttam, lényegében egy hatalmas kikötő, és semmi más. Egy csomó lepukant ház, meg ilyenek. Na mára ennyi.
10.22 Tarifa - Ülök a tengerparton
Pihis este volt, elmentem enni valami vacsit, és ettem valami borzalmat 10 euróért, majd beültem a hostel bárjába picit beszélgetni, de senki nem volt igazán beszédes kedvében. elég korán 11 felé elhúztam aludni. Volt egy kis vitám a szobámban lévő emberekkel, mert kisajátították az ágyamat, ami nem lett volna gond, ha a másik két ágyat sem túrják össze.
Ja voltma este még naplementét nézni, ahogy szép lassan belecsúszik az Atlanti Óceánba.
Végre! Reggel kikölcsönöztem, egy biciklire hasonlító vlamit. Mért csak telós MTB-ket lehet kölcsönözni, traktopr kerekekkel. Az első kerékben volt egy nyolcas, az egész nyekereget, olajat nem csak WD-40-et látott szerintem életében, a nyolcadik sebsességet nem szerette a hátsó váltó, és álandóan visszaváltot, persze spd nélkül ilyenkor a lábad ugrik le a pedálról.
No mindegy mentem vele vagy 50 km-t, el nyugat felé az úton, Facinas-ig, majd a hegy másik oldalán vissza. Tarifa után van egy két be nem épített homokos part, jó lesz ezt megjegyezni. Két hét után elég is volt ennyi.
Délután láttam hogy kaptam sok SMS-t, így körbe telefonálgattam. Most itt ülök a tengerparton, elötem Afrika, és az Atlanti Óceán, meg egy teherhajó ahogy lassan halad át a szoroson, mindjárt megyek azt a habok közé vetem magam.

Címkék: tarifa kedvesnaplóm kétkerék hexce ir a andalucia giblaltári szoros algecerias

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr43228745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása