42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

Hexce ir a Andalúcia (Hexce menni Andaluziába), 2

2007.11.03. 16:43 | Hexce | Szólj hozzá!

10.08 Granada

Hostel elég jó, egyetlen probléma, ami igaz egész spanyolországra, hogy pohárban adják a sört, de ezen még túl teszem magam. Szerencsém van a szobában rajtam kívül három lány van. Egy lengyel, egy angol, és egy ausztrál. Az ausztrál lányal elmentünk estem megnézni egy flamenco előadást. Az előadás picit viccess volt, az egy dolog, hogy ez volt a második amit láttam, és itt is egy fiú táncolt, de azt tudni kell, hogy hogy a flamenco az egy improzivativ zene mint például a jazz. A poén az volt, hogy az énekes miről énekelt. Oké aki nem értette az bedölt neki, mert ugye mindig iszonyat vehemenciával énekelnek, de ahogy értettem az egyik szám arról szolt, mennyire szeret itt élni Granada-ban, egy másik arról, hogy mit szeretnénk ma inni, és egy harmadik meg egy bárrol ami hétfőn nyillik, persze volt ott egy dal a szomszéd feleségéről is. Vicces volt még, mikor az előadás végén a táncos lejött és felvitt ey lányt táncolni a szimpadra, amikor a másodikért jött le, az összes nő kirohant a  teremből, az  ausztrál lány is a hátam mögött bujt el.  Flamenco után visszamentünk a hostelba, még beszélgettünk picit a bárban,azt alvás.
Volt egy fura beszélgetésem, ahol egy amcsi srác megkérdezte, mi Magyarország hivatalos nyelve, és milyen  abc-t használunk.
Sandra az ausztrál lány most ment el vonatjegyet venni, megy Barcelona-ba az este. Na megyek mászkálok egyet a városban
10.08 Granada - Albayzin

Na megmásztam az Albayzint, ami a régi arab negyed Granada-ban. Itt laktak azok akik nem fértek be az Alhambrában. Az Alhambra és az Albayzin mint két testvérek, egymással szembe helyezkednek el két domboldalt, és mindketőre a másikról a legjobb a kilátás.
A Darro mentén ami egy "folyó" a két hegy között, haladtam egy kicsit majd a kis utcákon át elindultam neki az Albayzin-nak, körbejártam a dombot, át a másik oldalra, fel a Mirador de San Nicolas-hoz ahonnan a legjobb a kilátás az Alhambrára, és mögötte a Sierra Nevadára, majd vissza a hostel felé, ahonnan gyönyörű kilátás nyilt a város többi részére, és a Sierra Elvira-ra.
Egyébként foglaltam jegyet 18.-ára az Alhambrába, szóval jövő héten jövök vissza. Az a gáz, hogy igy lehet nem jutok le a tengerpartra.
Mikor visszaértem a hostel-ba összefutottam az angol, meg lengyel lánnyal, próbáltam őket elhívni ebédelni, de már ettek, éppen indultak fel a Sacramonte-ra, ami egy hegy itt nem messze, egy különleges negyede Granadának, ahol az emberek barlangokban laknak. Mentem volna én is velük, de akkor nem lett volna időm a Katedrálisra, meg a Királyi Kápolnára. Sajnos má megint elfeledkeztem a siesta-ról, kicsit körbejártam az vissza a hostelba, majd el enni. Végül egy arab étteremben ebédeltem tajin cerado-t, ami valójában főt bárányhús, különféle magokkal. Most vissza a hostelbe pici pihenés azt irány a Katedráslis.
10.08 Granada

Na megnéztem a KAtedrálist, azaz a elötte a Királyi Kápolnát, mert a sor a katedrális elött kissé megilyesztett. Nem mintha a kápolna elött nem lett volna.
A kápolna ahol az úgynevezett katolikus királyokat Isabella-t, sé Fülöpöt néhány  családtagukkal eltemették. A kápolna után megnéztem a katedráslis, végül is ha márláttál egy katedrálist láttad majd az összest, mondjuk a Sagrada Familia, és a Toledo-i kivétel ez alol. A KAtedrális után elmentem megnézni a San Jerómino monostort.
Egy gáz van, mai kezd idegesíteni, hogy egy kb 5mm-es vágás van a cipőmön, most nem szeretnék másik cipőt venni, mert akkor helyhiány miatt ezt itt kéne hagyni, azt ez még annyira nem rossz.
Most ennyi, holnap irány a Sierra Nevada ha fel tudok kelni.

Címkék: kedvesnaplóm granada alhambra albayzin hexce ir a andalucia

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr35217153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása