42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

Hola Manu!!

2009.06.24. 10:44 | Hexce | Szólj hozzá!

Tegnap megyek nyugiba hazafelé, csörög a telefon. vinyogós női hang, "Hexce, hexce küldtem át neked egy linket, azonnal nézd meg. Jól értem 4.-én Manu Chao, Barcelonában, és akkor ott leszünk, és megnézzük, és vegyél jegyet, és, és...."

Megnéztem Cirülla de Cultures, Mataró kissé északra Baca-tól, és tényleg Júli 4.-én a Manu játszik, vettem jegyet. Megyünk!!!

Címkék: manu chao kedvesnaplóm

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr571205149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása