42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

4.nap, Kavarodás

2008.08.17. 16:14 | Hexce | Szólj hozzá!

Tömeg. Mindenkivel találkoztam, mindenkit ehagytam. Muzsikás, majd banda első felének összeszedése után, kis roma sátor, meg banbán bámulás míg a többiek vásárolgatnak. Azt el megkeresni a csapat másik felét. REM-re benyomulás középre, majd páran lelépnek, ja ha ez így akkor én inkább Goran (ezerszer jobb). Szinte csak franciák, tánc. Majd vissza borozó újabb ismerősök, velük borozgatás. Előző banda, hogy itt meg itt vannak, de mindjárt mennek haza, akkor én inkább maradok és fergeteges AC/DC izé AB/CD koncert. Rekedtre orditozás, totális elfáradás.

Mai nap meg talán, talán ami 0.-on elmaradt.

Címkék: sziget kedvesnaplóm

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr11619934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása