42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

2. nap, Rövid

2008.08.15. 17:05 | Hexce | Szólj hozzá!

Hát egész nap azon gondolkodtam kimegyek-e, mikor is hét után jött az sms, hogy hol vagyok. Összeszedtem magam, amenyire tudtam, kilenc felé ki is értem. Copy-con, és Kaukázus , majd utána találkozunk. Volt kis hiányérzet, meg de jó lenne. Találkozás az nem jött össze, de azt őszintén nem is bántam. Inkább csónakház, beszélgetés, ivás, félig padon elzendergés, hogy mennek a dolgok Dél-Afrikában, meg Mozambikban, és milyen volt az idei Sant Fermin. Azt egy felé, inkább haza, sok-sok alvás.

Che Seduka-t el is felejtettem.... Mierda.

Címkék: sziget kedvesnaplóm

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr10617607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása