42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

Egresböl, répából, és cééékláááábóóóól

2008.01.14. 11:58 | Hexce | 2 komment

Hétvégén volt kis szülinapolás, megint vittem túrótortát, mert az én szeretem, és nagy mennyiségben tudom fogyasztani, az ünnepelt meg segítője főzött nekünk sok-sok finomat.
Mikor odaértem, és a Jackie Brown című eposzt nézték mindannyian, amiben van egy Delfonics szám, én váltig állítottam, hogy ezt utána egy fiucsapat is feldolgozta, amire a jelenlévő hölgyközösség nagy kereke szemekkel nézett, mentségükre legyen mondva koruknál fogva erre még nem emlékezhettek.
Késöbb néztünk még pesti meséket, szegény peti nagymamáját, és óz a nagy varázslót.
Majd egy kis Tenacious D, meg mindenfée zene és tánc.

Címkék: film vidámság kedvesnaplóm tenacious d jackie brown delfonics pesti mese

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr50296704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csipke 2008.01.18. 09:49:51

Na de az NKOTB-ről én pl lemaradtam. Máskülönben amennyit láttam belőlük, hát pfff, catastrophe.

Hexce 2008.01.18. 11:54:17

Nekem a hugom viszont pont ebbe nőt bele. Szegény én :-) És hát mivel a hugom szerette, én eleve utáltam :-) meg szar is sztem.
süti beállítások módosítása