42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

Hexce ir a Andalúcia (Hexce menni Andaluziába), 10

2007.11.15. 11:25 | Hexce | Szólj hozzá!

10.23 Cádiz

Azt hiszem most egy rossz helyre ültem be, de meglátjuk. A tegnapi nap egész jól telt. lustálkodtam, meg ilyenek. Azt hiszem ez a hét erről fog szólni. elmentem a helyi (Tarifa) szupermarketbe vásárolni, hogy majd olcsón kajálok, de persze össze-vissza bevásároltam mindent. Utána leültem egy üveg tinto de verano-val olvasni a hostel teraszán. Hát ez egy sunyi pija, ert olyan az ize, mint egy üditőnek, közben majdnem annyi az alkohol tartalma mint a sörnek. Estefelé lementem kajálni, amit nem sikerült egyedül elfogyasztanom, ugyanis Mulan a hostel kutyája kiszurt magának. Az egy dolog hogy délután játszani akart, és ezt úgy fejezte ki hogy megtámadta a nadrágomat, de vacsinál odaállt mellém, és kinézte a kaját a számból. Kaja után kiültem a bár/napaliba egy üveg borral beszélgetni a többiekkel, és hát így is telt el az egész éjjel.
Ma átjöttem Cádiz-ba, egy éjszakára. mindjárt itt a kaja, majd körbe sétálom a várost. holnap irány Barcelona, majd Mallorca.
10.24 Jerez reptér

Esik, vagyis már elállt. A terv az volt, hogy a reggeli busszal bemegyek Jerez-be sétálni, és a délutánival jövök ki a reptérre, de eset reggel, így egyenest a reptérre jöttem, most még van kb. 3 órám a beszállásig.
Tegnap körbejártam Cádiz-t, a parti erőditések mentén. Az egyikbe be lehetett menni, a másik egy művelődési ház szerü dologá lett átalakítva, ami kedden zárvam a harmadit talán meg katonai terület. fényképezgettem, majd irány a katedrális, de 4 euró volt a belépti díj, és a kapuból nem úgy nézett ki, hogy megéri. Aztán megkerestem Cádiz legmagasabb kilátótornyát, ahonnan régen a hajóforgalmat figyelték a kikötőben, amúgy a város tele van velük, de ott is 4 euro volt a belépő, és szintén nem volt kedvem hozzá. Utána bevásárlás, és vissza a hostelba vacsizni. Itt késő estig beszélgettem az emberekkel, de úgy látszik senki sem akart kimenni szórakozni este. Egyébként is elég szezonvége hangulat volt már, vagyunk vagy 10-en a hostelben.
Reggel arra keltem, hogy esik. Nagy nehez összeszedtem magam, és elindultam.
ez a pár nap pihenés jól esett, és most már olyan hazamenés érzésem van. Hiányoznak is a barátaim rendesen, de még meg kell látogatni Ildit Mallorc-án, most neki van szüksége kis bátorításra.
10.25 Barcelona

Na újra Bearcelona. A repülő ugye ócsó járat, fél óra késés rendbe van, fél 8-ra értem Barcába. Visszaszereztem a csomagjaimat, majd irány a vasút állomás, közben kuncogtam a reptéri buszra várakozókon, azt pofára estem, nem jár a cercanija, helyette pótló buszok, de az legalább ingyenes. A Sants-t még úgyse láttam felülről. Most kabul hostel, het ez óriási tömegszállás, nem is annyira jó a légkör mint a kissebb hostelekben, pulsz van itt egy jegy gép. Szóval semmit nem fizetsz pénzell, hanem odamész a jegygéphez, veszel egy sörjegyet, és azt leadod a bárpultnál, egy kicsit lelketlen. Tele van a hely amcsikkal, egy dolog mait nem értek itt vannak Barcelonában, és a helyet hogy kimennének a városba bulizni, itt tivornyáznak bent a hostelben. Na keritek még egy kis sört azt irány aludni.
10.25 Barcelona

Már csak két éjszaka van hátra a nyaralásból. kicsit hűvos van, úgy 16 fok, szokatlan picit a déli hőség után. A hostelt otthagytam reggel amilyen gyorsan csak lehet. Reggelinél találkoztam egy magyar párral, itt voltak vagy négy napig. Nekik is elmondtam, hogy Barcelona nem Spanyolország, szóval ha Spanyolországot akarjátok látni, ez nem az.
Meglátogattam az egyik (egyetlen) Barcelonai ismerősömet. Elbeszélgetünk, meséltem neki az állás lehetőségről amim volt nyár elején. Jól lehülyézett, hogy nem fogadtan el, ő kevesebbet keres. Most megint kicsit gondolkodóba egstem.
Na egy-két telefon, egy kávé azt irány a reptér, Mallorca.

Címkék: barcelona tarifa kedvesnaplóm cadiz hexce ir a andalucia jerez

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr65229797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása