42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

Hexce ir a Andalúcia (Hexce menni Andaluziába), 8

2007.11.13. 11:30 | Hexce | Szólj hozzá!

10.20 Málaga

Tegnap megérkeztem Málaga-ba, sz út végig hegyes-völgyes volt Granada-ból a Guadalmedia völgyében, és egyszercsak meglátod a hegyek között a tengert, és beleesel Málaga-ba. A város elsőre nem tetszik, ez egy óriási túristaközpont, itt van Spanyolország harmadik nemzetközi repülőtere, mindenki aki a déli partra jön ide jön elösszőr. Szóval, ha a látványosságokat akarod megnézni, gyere ide egy napra, ha a partra szerenél menni, menj máshova.
Újból megismerkedtem egy csomó emberrel, a nagyrészük, meglepetésemre európai, sőt van itt egy magyar sráci is, aminek nagyon megörültem, hogy végre magyarul beszélgethettem picit. Igaz a srác 90 óta nem volt Magyarországon, és valamikor a 80-as években vándorolt ki a szüleivel.
Este elmentünk egy koncertre egy foglalt házba. Ez ugye egy hsználaton kívüli ház, amit helyi fitatlok a magukévá tettek, és ott koncerteket rendeznek, hogy fentudják tartani. Elég könnyen megtaláltu az utcát, azt volt egy kaup, elött néhány emberrel, itt be kellet csöngetni, majd egy arc kinézet, és úgy gondolta szimpatikusak vagyunk ezért beengedett. Kanyar jobbra, balra, és egy hatalmas helységbe jutottunk, ahol kb alternativ rock zenét játszottak. Elég sokáig ott voltunk, mint ahogy már máskor is megfigyeltem, egyre többet iszom, egyre jobban beszélem a spanyolt. Valamikor hajnalban értünk vissza, még mindig picit zsong a fejem.
10.21 Útban Tarifa felé

Tegnap lényegében egész nap pihentem. Reggel megnéztem a helyi Alcazba-t, és a Giblarfaro erődöt. hát nem sok, az Alhambra után kifejezetten érdektelen. Úgy látszik ez az a hely ahol a malagai ifjú házasok fotóztatják magukat. A hegymászás után visszamentem a hostelbe pihenni. Jobban mondva csak szerettem volna, mert egy esküvő volt az utcában ahol a hostel van. Vacsi után a hostelbe maradtam, megnéztük az Anglia - Dél-Afrika rugby döntőt, ami azért volt igazán érdekes, mert mindkét nemzet képviselői jelen voltak, és legalább elmagyaráztk néhány szabályt.
Rugby döntő után benmaradtunk, beszélgetni, és végül hajnali háromig hülyültünk, remélem senki nem rakja fel sehova azokat a képeket.

Címkék: kedvesnaplóm malaga hexce ir a andalucia

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr94227566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása