42 + én

Kalandok földön égen és levegőben, na meg ugye aszfalton

Critical Mass

Nincs megjeleníthető elem

Alleycat

Nincs megjeleníthető elem

Zene-Bona

Nincs megjeleníthető elem

Bringás Dalok

Nincs megjeleníthető elem

Képek

Nincs megjeleníthető elem

ClustrMap

Feedek

Get Free Shots from Snap.com

HTML

Hexce ir a Andalúcia (Hexce menni Andaluziába), 6

2007.11.08. 15:01 | Hexce | Szólj hozzá!

10.15 Córdoba

Azt hiszem Córdobára, nem kellet volna anyi időt szánnom, mint amit terveztem, 2 éjszaka untig elég lett volna.
Ma amúgy megdöntöttem a szárazföldi sebességrekordomat, a nagysebességű vonattal jöttem át Seville-ből, és a ~140 km utat mindösszesen fél óra alatt sikerült megtenni.
Most van az a pont, hogy hiányozni kezdtek az emberek, és az a francia kiscsaj is hiányzik most éppenséggel. Fel is hívtam Bóbitát, hogy hogyan sikerült a kiállítás.
Kordoba, amúgy az eddigiekhez, képest kicsit nyugisabb, kicsit kisseb. Majd holnap többet, mert most csak körbeszaladtam, valami ennivalóért, de azt hiszem késöbb kimegyek vacsizni.
10.16 Córdoba

Szinte biztos, hogy elcsesztem. Hétfőn itt minden zárva, maradhattam volna Seville-be ücsörögni a medencepartján, meg ugye...
Egy szobába kerültem egy indonéz sráccal (eddig ketten vagyunk benne), úgy néz ki egész Granada-ig  egyfelé megyünk. Érdekes volt elbeszélgetni vele, teljesen másképp látja a dolgokat, mint mi európaiak.
Reggle korán kelés 9-kor, mert a Mosquedral 10-ig ingyenes, mert mise van, és ilyenkor be lehet lógni, csak a jó oldalon menj be, mert ha nem végig kell ülnöd a misét. A Mosquedral valójában a Mezquita, de ezt a nevet az angliai lánok kasztották rá, mert ugye eredetileg egy mecset (mosque) volt, aminek a közepében felhúztak egy katedrálist. Ez a hely kilóg, a láttál egy katedrálist, láttad az összes szabály alól, gyönyörű arab építészet, és a arab, keresztény művészet összeolvadás, is érdekessé tesz a dolgot.
Sétáltam kiscit a várfal mentén a Guadalquivir partján, ahol beszédbe elegyedtem egy öreg spanyol bácsival, jobban mondva ő beszélt, én értettem a nagyját, és próbáltam válaszolgatni. Az Alcazar sajna zárva volt ma, és a Medina-Azhara is.
A francba, most jól leettem magam, töbszörösen. Épp kajálok ugyanis, kint ülök egy téren, amit most nehéz lenne elmesélni, sör, tapa, nyugi, siesta.
10.17 Córdoba

Kaja után vissza a szállásra, ujabb lakó, egy amcsi lány. Kicsi szieszta, majd el egy internet kávézóba, irogattam levelet, amit tán nemkellet volna.
Hopp tele lett a szoba emberekkel, késöbb folytatom.
10.18 Córdoba
Hol is hagytam abba. Tegnap elött. Szóval Internet kávézó, majd vissza szállás, kicsit összeszedni magam, és el vacsizni. Vacsora után vissza a szállásra, új lakó egy belga nő Matrtean. Vele és az indonéz sráccal Iri elmentünk picit sörözni, aminek az lett a vége, hogy hajnali 2 felé értünk vissza. Ez az indonéz srác, hát kész, anyira külföldi, minden érdekli, és hiáynzik belőle egy csomó gátlás ami megvan az európaiakban, állandóan kérdez, mint egy nagy gyerek.
Másnap úgy volt, hogy elvileg együtt folytatjuk a városnézés. Reggeli kávi, majd irány az alcazar, mainek egy fantasztikusan gyönyörű kertje van. Az Alcazár utar elkezdtünk kaja helyet keresni, de aztán inkább egy boltba bevásároltunk, és az egyik parkban jól bekajáltunk. Ezután elindultunk kereni, hogyan is juthatnánk fel a Mdina-Azahara-ba, mai egy rom palota nem messze innen. Kb egy óra bolyongás után, és miután a helyiek is három féle buszt, mondtak, és össze is vezstek, hogy melyik jobb nekünk feladtuk, beültünk egy sörre, majd inkább külön-külön mentünk tovább. Én elmentem megnézni a egy reneszánsz palotát, de utána inkább úgy döntöttem, hogy nem éri meg a belépőt, majd vissza a szállásra a cuccaimért, azt iráyn egy internet kávézó, hogy kaptam-e választ. Persze nem.
Szálláson összefutottam, egy ujabb ausztrál lánnyal, meg is beszéltük, hoyg kimegyünk vacsizni, közbe befutott Martean és Iri is. Elöbb beültünk, ehgy bodegába (borozó), mert Martean úgy látszik szereti a drága borokat, mindig mondta, hogy majd ő kifizeti, de a végén csak elosztottuk, majd kis bolyongás után egy tavernába kajálni. A tevernában kicsit összekaptam Martean-nal, mert hogy én mindig megkérdőjelezem a döntéseit, meg állandóan okítom, mindegy, ő mondta a magáét, én meg pislogtam, a vége az lett, hogy ő meg Iri elviharzott, én meg ottmaradtam az ausztrál lánnyal, amit nem is igazán bántam, így kettőnknek volt egy kellemes estélye.
Ma iráyn Granada, az jó lesz, mert múltkor is jó volt, a jegye is megvan, most egy kávézóban várok a busz indulásra.

Címkék: kedvesnaplóm hexce ir a andalucia córdoba mezquita alcazar medina azahara

A bejegyzés trackback címe:

https://hexce.blog.hu/api/trackback/id/tr69222427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása